Warunki dostawy

Aby Swedwear mógł zapewnić naszym klientom dobrą obsługę, pracujemy na tych warunkach dostawy.

Warunki dostawy

Towar wysyłany jest zazwyczaj w ciągu 1-5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

Towar magazynowy i pozostałe

Wszystkie artykuły znajdują się zazwyczaj w naszym magazynie lub u naszych dostawców. Jeżeli produktu nie ma w magazynie w momencie składania zamówienia, poinformujemy klienta o terminie dostawy produktu. Ważne jest, abyście otrzymali Państwo produkt tak szybko, jak to możliwe, a my robimy wszystko, co w naszej mocy, aby dotrzymać terminu dostawy. Czasami może to potrwać trochę dłużej niż oczekiwano, na przykład, jeśli możemy czekać na dostawę od jednego z naszych dostawców. Jeśli produkt zostanie ponownie wystawiony, powiadomimy Państwa o szacowanym czasie dostawy, aby zaakceptować późniejszą dostawę lub anulować zamówienie. Jeśli czas dostawy różni się znacznie między różnymi produktami, podzielimy dostawę.

Sposób dostawy

Wysyłamy paczki do osób prywatnych i firm na całym świecie. Dostawy wysyłane są głównie przez Postnordic, Schenker lub TNT. Klient odbierze paczkę od najbliższego agenta lub dostarczy ją do firmy.

Zwrot i wymiana

Prosimy o kontakt z info@swedwear.uk, aby uzyskać instrukcje dotyczące zwrotu. Zwrot zamówienia odbywa się na własny koszt, z wyjątkiem sytuacji, gdy towar jest uszkodzony lub jeśli był niewłaściwie zapakowany. Zwroty należy wysyłać jako paczkę, nie pocztą. Abyśmy mogli zidentyfikować zamówienie, prosimy, aby dowód dostawy pozostał w przymierzu. Zwroty wysyłane bez kontaktu z nami przed przyjęciem.

Odpowiedzialność za towar podczas transportu zwrotnego pozostaje do dyspozycji klienta. Dlatego przy zwrocie towaru należy wybrać opcję wysyłki umożliwiającej śledzenie. Workwear online nie ponosi odpowiedzialności za towary, dopóki nie dotrą do nas, oszczędzając w ten sposób zabezpieczenie do czasu przybycia towarów.

Zwrot i wymiana

Towar musi zostać zwrócony nieużywany. Wszystkie zwracane przedmioty muszą być zapakowane w torbę lub oryginalny karton. Oryginalne opakowanie musi być nieuszkodzone. Towary zwrócone w zamian za wysyłkę lub odroczenie nie są włączane. W przypadku niekompletnego zwrotu (jeśli towar jest zabrudzony, nie posiada oryginalnego opakowania lub jest starszy niż 30 dni) klient zostanie obciążony 30% normalnej ceny.

Transport uszkodzonych towarów

Uszkodzenia w transporcie muszą być natychmiast zgłoszone przewoźnikowi i Workwear Online. Prosimy pamiętać, aby sprawdzić swoją dostawę w momencie odbioru, otrzymanie prawidłowej ilości paczek, i że wszystkie towary są nieuszkodzone.

Awaria lub brakujące towary

Awarię lub brak towaru należy zgłosić Swedwear w ciągu 8 dni od daty wystawienia faktury.

Obowiązek dostawy

Sprzedawca wyśle przedmiot w ciągu 30 dni od dnia złożenia zamówienia. Istnieje jednak możliwość uzgodnienia innego rozsądnego terminu dostawy. Jeśli sprzedawca nie dostarczy go na czas i nie jest to zależne od Państwa, macie Państwo prawo do odstąpienia od umowy. Jeśli umowa zostanie anulowana, przedsiębiorca jest zobowiązany do zwrotu zapłaconej kwoty. Stanie się to nie później niż 30 dni od daty otrzymania przez sprzedawcę powiadomienia o anulowaniu.

Produkty z barwieniem, nadrukiem lub haftem

Produkty z barwieniem, nadrukiem lub haftem nie podlegają zwrotowi, chyba że produkt ma ewidentne uszkodzenie. Zgodnie z główną zasadą prawa sprzedaży na odległość i domu konsument ma prawo odstąpienie od umowy zakupu produktu w ciągu 14 dni. Istnieją jednak sytuacje, w których prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania. Dotyczy to na przykład sytuacji, gdy umowa dotyczy produktu wykonanego na zamówienie z wyraźnym osobistym akcentem, który obejmuje produkty barwione, nadruki lub hafty. Możliwe jest jednak reklamowanie produktu z oczywistym uszkodzeniem, nawet jeśli jest on wykonany na zamówienie.

To Top